środa, listopada 23, 2005

Neutralniej

Niestety daje neutrealny ponieważ prubowałem te yohimbinum na wielu osobach i na żadnej nie zadziałało ( kolega nawet wypił pol butelki) no ale może nie dziala tylko na nas wiec - neutrealny [koledze współczujemy]
Bardzo mi przykro ale zawiodłam sie na tej Osobie.Książka miała byc prezentem pod choinke-nie doszła, a na dodatek o czym mnie nie poinformowano jest popisana dlugopisem!!! [to w końcu doszła?]
Te silikony to buble, są żle wykończone i za duże na trelefon całkowicie nie polecam!! Sprzedający hmm do tranzakcji kontakt elegancji a po przetaży jakby zniknął... Nieładne zachowanie, ale cóż
Tylko neutralny ponieważ niechce wydawać jednoznacznej opini ponieważ hiszpańska mucha nie zadziałała na moja żonę no ale może ona należy do tych 20% na ktore nie dziala choć szkoda
Nie wystawię negatywa, bo wysyłka doszła bezproblemowo, szybko i była bardzo dyskretna, ale pozytywa również nie dam, ponieważ ani moja kobieta, ani nikt z mojego towarzystwa nie zauważył najmniejszej różnicy po użyciu ów perfumu.