piątek, marca 10, 2006

idzie wiosna i jest sóper - czyli piękna Polska język nasza :)

  • Bluzeczki som NOWE i Uszyte z b.dobrego matrjału (...) Dostępne som także Rużne rozmiary od 2 do 12 lat
  • 15 markerów o rórznyh kolorah za jeyne 4 zł za sztukę to najlepsza oerta!!!!
  • nuwka na gwarancji dodam jeszcze obudowe foliową za kturą zapłaciłem 20 zł prosze wysłać sms o hęci zakupu ponieważ nie odbieram wszystkih obcyh numerów (ani w tytule, ani w treści nie podano, o jaki - domyślam się - telefon chodzi :) koleś ma w nicku "mgr" -hmm magazynier? :D )
  • SZTUCZNA BIŻUTERIA KTURA ŁADNIE PREZĘTUJE SIĘ NA GOLFIE
  • buty maja 5 miesiency w czym 3 miesionce w nich leko chodziłem sory za fotke ale była robiona aparatem z telefony buty mają jeszcze 7 miesiency gwarancj na podstawie zakupu faktury cena sklepow butów to 259zł wienc mojm zdaniem sie opłaca buty nie są zniszczone mają mały defekt tu gdzie sie stope wkłada na piencie od siodka jest mała diurka przetarcie ale to w karzdych butak tak jest widoczna na fotce moje moto brzmi za ile wylicytuje za tyle masz
  • w mojej ałkci jest na spszedasz krab ktury bardzo lubi mieć jakieś skrytki jest bardzo ładny nieraz go wsadzam do akfarium i sobie hodzi po dnie nieje rybek wczasie hodzenia w akfarium z rybkami ale ale ma sfoje miejsce w akfarium 13 litrowym musi mieć wysepke i jakieś oświetlenie i oczywiśćę troche wody ten krab lubi rzywom ochotke lub suszone rybki można dawać mu tesz mienso surowe tylko odbiur osobisty na terenie szczecina moge tesz sie zamienic jako ja dam kraba a ktoś mi da pompke do akfarium itp
  • witam!!! dzisiajh mam panstwo do zaoferowania wlasny serwer tibia wien nie wzlekja kup teraz popatrz ile mozliwosci przed toba mozesz welanie potwory tworzy mozesz z kolegami lub kolezankami grac

wiecie co, znajomosc ortografii jest demode :)

1 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

witam!!! dzisiajh mam panstwo do zaoferowania wlasny serwer tibia wien nie wzlekja kup teraz popatrz ile mozliwosci przed toba mozesz welanie potwory tworzy mozesz z kolegami lub kolezankami grac
hahaha, que??

niedziela, sierpnia 12, 2007 6:45:00 PM  

Prześlij komentarz

<< Home