piątek, kwietnia 21, 2006

odziesz i inne akcesoria

Przedmiotem aukcji jest kuchenka gazowa marki Ada w stanie gorzej niz kiepskim.Jest zasyfiała i zagraca mi piwnice.Stoi tam od roku. Przedtem używałem jej i palniki do tego momentu były sprawne.Piekarnik nie wiem czy działa i nie bede tego sprawdzał bo sie boję.Jak widac na zdjeciach kuchenka wymaga solidnego wyczyszczenia i uzupełnienia jednego palnika .Odbiór tylko osobisty we Wrzeszczu.Za browarka pomoge wynieść z piwnicy(zadowoli mnie specjal).
Każda kobieta nim nie poszydzi!
Jest elastyczna i wykonana z bardzo dobrego materiału. Rozmiar 36/38. [Ale raczej 36, bo ja mam 38, a jest mi trochę kłusa ;)]
TEN TYP BOJÓWEK JEST Z WYTRZYMAŁEGO TWOŻYWA.

4 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

co kryje sie pod nazwa aukcji: PUSZYSTA SIWOŚĆ ? otoz sa to ... spodnie narciarskie :)))))))))))

sobota, kwietnia 22, 2006 7:33:00 PM  
Anonymous Anonimowy said...

ja chcialam sie podzielic tym linkiem... http://www.allegro.pl/item98694790_ramiaczka_silikonowe_z_cykoriami_zlote_polecam_.html
z cykoriami sa te ramiaczka... ;)

niedziela, kwietnia 23, 2006 1:22:00 AM  
Blogger Brittabella said...

Kłusa? To cos do jazdy konnej chyba...:D

czwartek, lipca 20, 2006 1:46:00 PM  
Anonymous Anonimowy said...

Co każda kobieta nim nie zrobi? Nie poszydzi?
No ja na pewno nie....;)

M.

wtorek, kwietnia 08, 2008 8:27:00 PM  

Prześlij komentarz

<< Home