wtorek, lipca 04, 2006

staniczek z gipiurem

Bielizna dla przyszłych mam charakteryzuje się niezwykłą miękkością i delikatnością. Zarazem jest praktyczna, podczymuje coraz większy brzuszek oraz pośladki.
produkt ten jest uszkodzony i wymaga wyregulowania pedału ekspresji, wyregulowanie to elyminuje usterke
siemanko sprzedaje telefon jakby ktos pytal nokia 6800 sprawny w 100% prawie nowy tzn mam go od tygonia niie jest zajechany ni h#ja tak jak muwie swiezynka zapraszam do kupna
zdecydowanie negatyw mucha hiszpanska to rozrobiony spiryt albo zwylka wudka nic nie dzala przykro mi
Oferuje breloczki SERDUSZKA
s piszczałką w środku,
idealne na skrąmny prezent
dla ukochanej ci osoby
Daj SERDUSZKO na znak swej
Miłości,Przyjaźni,itp.
Nie na myślaj się bo morze być już za późno ?????
Sweterki sa bardzo suptelne i kobiece .

3 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

To piąte to jakaś zdolniacha pisała, tyle błędów w tak niewielu wyrazach :D.
Chyba jestem niemodna, bo piszę zgodnie z zasadami ortografii, a w każdym razie staram się tak pisać

wtorek, lipca 04, 2006 2:53:00 PM  
Anonymous Anonimowy said...

"Ze względu iż nie znam kolorów proszę we własnym zakresie odszukać odcień lub sprawdzać w sklepie."

aukcja numer 113482083 i inne z podkładami
sprzedający - hurtowniczka

Pozdrawiam, Jaga

środa, lipca 05, 2006 11:02:00 AM  
Anonymous Anonimowy said...

Z.Bauman, 'Życie na przemiał'

"brak połowy frontowej okładki, zgryziona przez papugę "

wtorek, lipca 11, 2006 6:15:00 PM  

Prześlij komentarz

<< Home