niedziela, stycznia 07, 2007

Kobieta z klasą (0)

[Poza tym, że Kobieta Z Klasą wygląda, to jeszcze potrafi odpowiednie dać rzeczy słowo]

Stan kurteczki idealny jedyny mankament to lekkie zaciągnięcia i zmechacenia podszewki na rękawach
branzoleta na noge jest z AVONU ale trzeba ją przeczyscic
kurteczka jest w stanie idealnym. <wymaga odświerzenia> ja nie mam na to czasu
SPORO W NICH INFORMACJI na kazdy temat począwszy od zdrowia mozna znalezc w nich informacje takze na tematy sławnych ludzi plotki ploteczki ale i bardzo cenne informacje
zakupiłam inny a ten darmo mi lezy.
roz.S ale nadciaga sie
dezodoro na kilka użyc <na 3/4razy>
ubrana ze 3 razy stan idealny jest na gumeczce dł.43cm.rozm,M ale jest na gumce. [ale czy na gumce?!]
polecam czarny staniczek moze komus sie przyda schudłam i jest na mnie za duzy moze ktos licytuje inne rzeczy i mu się przyda,stan taki na 3+ jakies 2 plamki pewnie się da sprac <małe> ale ja nie mam czasu poza tym i tak nie chodzę
dostałam pod choinke ale nie przypuszczano ze ja tak schudłam SWETEREK NA MNIE WISI!!!! rozmiar uniwersalny
na dole troszkę zmechacone postrzępione ale to dodaje uroku
zdjęcia nie sa zbyt ładne wina aparatu na koszulce nie ma plam!!! [...] na samym dole koszulka ma lekką plamke ale pewnie idzie to sprac
bardzo ładny ale ma jedna wade suwaczek jest idealny tylko trzeba dokupić koncoweczke od suwaczka bo gdzieś posiałam