poniedziałek, lipca 20, 2009

wzmacniacz kupilem w kwietniu
a uzywane ok 7 godzin
nie sciemniam pisze calkiem serio
a z reszta nie zalezy mi wcale az tak by go sprzedac po prostu stoi mi bez uzyteczny to pewnie pytacie dlaczego sprzedaje?
ZDIECIE NIE DALEM BY SIE POCHWALIC CO MAM W DOMU
MAM GLOSNIKI STUDYJNE [...] ktorych najczesciej uzywam sluchajac radia czy mp3 mam technisc ktorego uzywam do ogladania filmow
pewnie sie pytacie po co go kupilem ?
PO PROSTU SUPER WYGLADA OPTYCZNIE I NAPALILEM SIE JAK KON NA SUCHARKI
UWAGA
JAK WIDAC NA ZDIECIU PO LEWEJ STRONIE JEST ZJECHANA KANTA
OK 1,5 cm juz tak mi go wyslali prosto z hong kongu i nic z tym nie zrobie bo by go reklamowac musialem wyslac go za 55 euro z Austri .
idzie caly ten elemet odkrecic tylko z przodu mocowany jest tylko na 4 srobach i gdzies z frezowac cala kante .
PO ZA TYM STAN IDEALNY JAK ZE SKLEPU BEZ JAKIS ZADRAPAN BADZ ZABRUDZEN

Etykiety: , ,

2 Comments:

Blogger Unknown said...

usmialem sie jak kon po sucharkach :D

czwartek, lipca 23, 2009 11:15:00 PM  
Anonymous Anonimowy said...

czy to naprawdę autentyczne? czy ktoś może być aż takim grafomanem i chwalipiętą w jednej osobie?

sobota, sierpnia 08, 2009 9:17:00 PM  

Prześlij komentarz

<< Home