wtorek, sierpnia 01, 2006

OFERUJĘ BARDZO ŁADNE I WYGODNE MAKASYNKI OD "DIORA"
BUCIKI WYKONANE Z MIĘKKIEJ SKÓRKI PODESZFA NIE SLIZGAJĄCA
Facet w 100% zasługuje na super sprzedawce. Utrzciwy i solidny.
Książka zawiera utwur wydany w trzech językach -serbskim, angielskim i niemieckim
WISIOR NA ŻEMIENIU Z KOŚCIANĄ ZDOBIONĄ PŁYTKĄ
Daję dwa programy jeden gdzie się serwer wczytuje okolo 16 s i nie można do koszów wyżucać śmieci i drugi, który się wczytuję około 30 s, ale można śmieci wyżucać do koszów ;)

4 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

ok, makasynki, żemień, i utrzciwość jeszcze przeżyłam, z biedą, ale przeżyłam. Natomiast mam pytanie co do ostatniego "allle o sso chozi?" :>

środa, sierpnia 02, 2006 4:30:00 PM  
Blogger Brittabella said...

Ja poproszę o żemień i o tych programów co do koszów wrzucać można.

środa, sierpnia 02, 2006 9:59:00 PM  
Anonymous Anonimowy said...

Wyżucajoncy do koszów fszystkih krajuf łonczcie sie!

niedziela, sierpnia 13, 2006 2:43:00 AM  
Anonymous Anonimowy said...

[neut.]Kupiłam tusz wpłaciłam pieniądze na konto 13 i... czekałam,aż wreszcie po kilku ponaglających mailach 19 ktoś raczył mi wysłać produkt za który zapłaciłam.Z początku kontakt był idealny,lecz po wpłaceniu gotówki urwał się.Dopiero 20 dostałem e-maila,że tusz idzie,a brak kontaktu był spowodowany awarią komputera i wyjazdem na delegację bez komórki.SAME ZBIEGI OKOLICZNOŚCI.Jednakże nie było najgorzej dlatego nie zasługuje na gegatywa,bo przecież w końcu dostałem to za co płaciłem.
[Odpowiedź] Fakt, kilka dni realizacji to koopaa czasu (w tym czas dla banków na zaksięgowanie przelewu).Tak podnieciła mnie wizja takiej kasy i naciągnięcia Spydermana na 11zł (słownie: jedenaście), że po prostu oprzeć się nie mogłam, ZŁE we mnie wstąpiło-właśnie tyle brakowało mi na piwko.Ponaglających maili niestety nie mogłam na czas poczytać bo kurcze ZBIEG OKOLICZNOŚCI szef mnie na delegację zawinął w nieodpowiednim momencie zamiast się sam języka nauczyć, a ja głupia też zawaliłam bo mu nie powiedziałam, że od Spydermana na przelew czekam i nigdzie się nie ruszam, a jeszcze ?staremu? się akurat komp wysypał...no nic musi wszyscy knują przeciw Spydermanowi i akurat wtedy gdy przelewy robi ludzie pracują, albo komputery fiksują, przecież to takie niecodzienne...LITOŚCI! ALLEGRO OPIERA SIĘ NA ZAUFANIU,NIE WARIUJMY -pozdrowienia dla czytających te gorzkie słowa:)

http://www.allegro.pl/show_user.php?uid=631252&type=fb_recvd_neu

hyhy;-)

poniedziałek, sierpnia 14, 2006 11:07:00 PM  

Prześlij komentarz

<< Home