poniedziałek, stycznia 08, 2007

Kobieta z klasą (0A)

koszulka jest w krateczke nie rarząca
spodnie oceniam na stan dobry mają troszke zmechacenia i powyciąganych troszke nitek pewnie mozna coś z tym zrobic ale ja w tym kompleciku juz nie chodze nawet nie mam na to czasu [na chodzenie?]
POLECAM SUPER SEXI STROJ KĄPIELOWYjednoczęsciowy .Przód jest śliczny SWIECĄCY typowo sylwestrowy [ludzie bardzo często spędzają Sylwestra na basenie]
stan dobry jedne są troszke uszkodzone trzeba docisnąc
super wyglada świetnie sie prezętuje
BEZRĘKAWNIK JEST FIRMY HAKER METKA ORGINALNA W SRODKU [a nieorginalna?]
KZK orginalna metka w środku napis NAIKI na lewym rękawku i oczywiście znaczek firmy po prawej stronie na piersi.

2 Comments:

Blogger Unknown said...

spodnie oceniam na stan dobry mają troszke zmechacenia i powyciąganych troszke nitek pewnie mozna coś z tym zrobic ale ja w tym kompleciku juz nie chodze nawet nie mam na to czasu [na chodzenie?] ---- popłakałam się........

poniedziałek, stycznia 22, 2007 9:36:00 AM  
Anonymous Anonimowy said...

Jeżeli chodzi o strój kąpielowy sylwestrowy. to jak powszechnie wiadomo , tego dnia większość Polaków doprowadze się do stanu , po którym należy wziąć zimny prysznic , tudziez kapiel i wtedy zmieniamy kreację na błyszczący sylwestrowy i chlup !
I trzeźwiejemy bez żenady !

niedziela, lutego 04, 2007 4:07:00 PM  

Prześlij komentarz

<< Home