środa, czerwca 27, 2007

Ze słuchawką przy uchu

PIERWSZY WŁAŚCICIEL-KOBIETA + GRATIS
Nokia 3510i w stanie BDB...zmarła nagle
Siemens A52 Bardzo ŁADNY Kobieta Plus 4 dni bater
Zalany Siemens C-65 [esperal w zestawie?]
Byłem z niego naprawde zadowolony,bo co nokia to nokia. Był używany przez kobiete. [nagła zmiana płci?]
Niestety nie posiadam do tego telefonu pudełka bo zostałem z niego okradziony
Telefon działał do momentu gdy się wyłączył
Brakuje tylnej klapki,przednia jest całkiem ładna
wyglda dobrze bez urzkodzen tylko ze nie ma obudowy, ladowarki i jest poczta glosowa po za tym ma pobierane melodie i jedna tapete
Telefon jest mojego kolegi.Telefon pewnego razu upadł i nie wyświetlał nic na wyświetlaczu tylko niebieski wyświetlacz ale działal poprawnie, wyświetlacz nie był pekniety i rozbity (mozna było dzwonić,działał głośnik i mikrofon, tylko nie wyswietlał nic na wyświetlaczu).Został oddany do serwisu około 1 miesiaca temu z tą usterka. Został naprawiony. Koledze powiedzieli że wymienili program i coś tam jeszcze porobili. Teraz znowu sie to stało ale SAMO Z SIEBIE!Po wyjęciu z kieszeni był wyłączony,po właczeniu wyświetlacz nic nie pokazywał. Telefon nie upadł, nie został zalany itd, poprostu powróciła tamta usterka.
Zastrzegam sobie prawo do wystawiania negatywow poniewarz telefon wystawiam jako USZKODZONY dlatego ze nie ma w nim płyty głównej pozostałe podzespoły sa W 100% sprawne(daje gwarancje rozruchowa 7 dni!)
obudowa nie ma szybki. Jednak obudywy na allegro można kupić już za kilka złotych.
Telefon nie uruchamia się. Ma zbity wyświetlacz. Oprócz tego wszystko raczej ok.
MAM NA SPRZEDAZ SIEMENSA C 60
JEST USZKODZONY NA 99% WYSWIETLACZ
niemam 100% pewności ze tylko to lub ze to upadł mi i niemam zamiaru naprawiac go sprzedaje jako uszkodzony
Witam dzisiaj mam na sprzedaz niezawodny telefon ktorym jest siemens c60 jestem z niego bardzo zadowolony oraz moja dziewczyna poniewaz ona sie nim opiekuje
MAM DO SPRZEDANIA NOKIE 3510I TELEFON W BARDZO DOBRYM STANIE JEGO WADą JEST TO żE PO Włączeniu POJAWIA Się NAPIS TELEFON Z OGRANICZENIAMI
Telefon po wpadnięciu do bigosu przestał sie włączać.
Telefon był używany przez moją mamę sprzedaje ponieważ niepodobają jej sie dzwonki chce mp3.
Używała jej moja mama wiec nie walała sie po kieszeniach z kluczami itp. praktycznie wygląda jak nowa [mama?]
Telefon znalazłem na jego nieszczęście leżał w rozwilżonym śniegu leżał u mnie trzy dni bez włączania wysechł i dał się włączyć choć zdaje mi się ze coś mu jest albo jeszcze nie wysechł do końca tel się odpala działa ale czasami się jak by zawiesza ale po chwili włącza się tak jak by się go włączało czasami działa bez takiego efektu tel. Nie ma blokady sim look bateria miała jakiś prąd wiec sprzedaje jako nie w pełni sprawny Może musi ktoś do niego zarzec moim zdaniem zaszkodziło mu to leżenie w śniegu.

5 Comments:

Blogger kura z biura said...

Ciekawa jestem, jak smakował ten bigos po doprawieniu telefonem.

piątek, czerwca 29, 2007 9:28:00 AM  
Anonymous Anonimowy said...

Boziu, jak mi się zrobiło strasznie żal leżącego w śniegu telefonika... ;(((((

niedziela, lipca 15, 2007 11:46:00 AM  
Anonymous Anonimowy said...

ogólnie rzecz biorąc..

wyświetlacz nie wyświetlał nic na wyświetlaczu.

to straszne

piątek, września 21, 2007 7:30:00 PM  
Anonymous Anonimowy said...

"Nokia 3510i w stanie BDB...zmarła nagle"

Cześć jej pamięci :(

czwartek, maja 29, 2008 9:09:00 PM  
Blogger Alex44 said...

Telefon nie upadł, nie został zalany itd, poprostu powróciła tamta usterka.

Jako rzecze klasyk: one zawsze wracają...

niedziela, stycznia 18, 2009 10:28:00 PM  

Prześlij komentarz

<< Home