wtorek, maja 12, 2009

PIRYT Z CHISZPANII

duży piękny kogut gwałciciel agresor
[sukienka] bardzo sexy, ładnie lerzy i tuszuje boczki
SUPER OKZJA KĄP LET DO SPRZEDANIA
stan :dobry + ( ślady uzytkowania do odswiezenia)
Zarówno dno torebki jak i cała reszta nie są usztywnione, więc podczas noszenia torebka "zalatuje" to torebek tzw. worków [?!]
W STANIE IDEALNYM UZYTA TYLKO RAZ
DOZUCAM GRATIS BOLERKO WIDOCZNE NA ZDJECIU ORAZ BUTY JESLI ROZMIAR ODPOWIE
Góra dresu na zamek z metalowa spionczką

Etykiety: , ,

10 Comments:

Blogger madziaro z dzikiego zachodu said...

Ja nie mam skojarzeń... ja nie mam skojarzeń - to tak apropo zalatującej torebki od tzw. "worków" ;)

czwartek, maja 14, 2009 6:01:00 AM  
Blogger Porfiria said...

Przyznam, że tego kawałka z zalatywaniem też nie obejmuję. Albo brakuje kawałka zdania, albo nie ma sensu.

czwartek, maja 14, 2009 8:00:00 AM  
Anonymous Anonimowy said...

A ja tak troche OT: nie DYSLEKCJA (w tagach), a DYSLEKSJA!!!

piątek, maja 15, 2009 1:11:00 PM  
Blogger Unknown said...

anonimie: http://orly-sokoly.blogspot.com/2008/02/suchajcie-uwanie-bo-nie-bd-powtarza.html

piątek, maja 15, 2009 2:49:00 PM  
Anonymous Anonimowy said...

Następny mądry, który nie umie czytać ze zrozumieniem. CZYTAJCIE "ZANIM NAPISZESZ O DYSLEKCJI" I SKOŃCZCIE Z TYMI DURNYMI POPRAWKAMI DYSLEKCJI NA DYSLEKSJĘ, NOŻ LUDZIE!!!!!

piątek, maja 15, 2009 6:27:00 PM  
Blogger madziaro z dzikiego zachodu said...

jestem ciekawa, czy to ten sam anonimowy, co już wcześniej zwracał uwagę na tą nieszczęsną dysleksję. Bo przecież już dawno nie było nikogo, kto "poprawia", a teraz pod każdą notką to samo

niedziela, maja 17, 2009 2:11:00 AM  
Blogger madziaro z dzikiego zachodu said...

a jeszcze w temacie torebek - worków, to oczywiście to ma sens jakiś, tylko, że durnowato opisane. Pewnie ma to być torebka coś w tym stylu:
http://images5.fotosik.pl/178/dabcb65aecd61636.jpg
bez usztywnionego spodu stąd ta nieszczęsna nazwa :)

niedziela, maja 17, 2009 2:14:00 AM  
Anonymous Anonimowy said...

cyt"(...)Kolczyki posiadają 2 opcje noszenia. Sama głowa albo głowa + tułów. Na tułowiu widnieje cykoria."
Jak dla mnie drastycznie z nutką warzywną:)

środa, maja 20, 2009 1:30:00 PM  
Anonymous amistad said...

co za idiotyczne słowo "boczki"

"dorobiłam się boczków" - pisze ta i owa na forum. a co, przedtem miała tylko przodzik i tylik?

czwartek, maja 21, 2009 9:55:00 PM  
Anonymous Anonimowy said...

Mnie się zdaje, że "boczki" raczej pochodzą od boczku, czyli wędliny. Faceci mówią na to "schabiki". :)

piątek, maja 22, 2009 6:43:00 PM  

Prześlij komentarz

<< Home