wtorek, lipca 21, 2009

Zwierzenia

robie brzydkie zdjecia ktore apsolutnie nieoddaja realu a sprzedaje tak tanio bo okropnie przytylam mam pelne szafy zawalone a wszystko niedouzytku wiec sie pozbywam
Sprzedaję ponieważ wo gule go nie używam
BALERINKI (...) JA KUPIŁAM JE NA WESELE, BĘDĄC W 9 MIESIĄCU CIĄŻY, WYBAWIŁAM SIĘ TAK ŻE NA DRUGI DZIEŃ POSZŁAM RODZIC. BUTY WYGODNE JAK KAPCIE. NIESTETY PO CIĄŻY STOPA MI WRÓCIŁA DO ROZMIARU 37. POLECAM DLA OSÓB KTÓRE PRACUJĄ W SKLEPIE I MUSZĄ ŁADNIE WYGLĄDAC, LUB KTO CENI WYGODĘ I WYGLĄD.
Sprzedaję bo niemam kiedy używać motoru a sam jego zakup był moim wybrykiem kupiłem go żeby zagrać żonie na nerwach
ZRÓB PREZENT DLA SIEBIE I ZARAZEM DLA SWOJEGO MĘŻCZYZNY...BYNAJMNIEJ MINA MOJEGO CHŁOPAKA JAK WYCIĄGAŁAM GO Z PUDEŁKA, BYŁA BARDZO ZADOWOLONA I STWIERDZIŁ ŻE TERAZ WIE CO BĘDZIE MI KUPOWAŁ NA RÓŻNE OKAZJE...

Etykiety: , , ,

2 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

No wiec sonda.Co kupila dziewczyna?.......

wtorek, lipca 21, 2009 5:26:00 PM  
Anonymous Anonimowy said...

co ona kupiła??!! może ja też "zrobię" prezent sobie i mojemu mężczyźnie! tylko, czy to całkiem bezpieczne??

sobota, sierpnia 08, 2009 9:21:00 PM  

Prześlij komentarz

<< Home