wtorek, grudnia 27, 2005

Dobrze wydane 50 zł

Mam do zaoferownia oryginalne 50 zł (słownie Pięćdziesiąt złotych) Narodowego Banku Polskiego. Na papierach, nie kradzione nr. seryjny to: EB2110051. Rok produkcji: 1994, 25 marca - Warszawa. Co najważniejsze na egzemplarzu jest wizerune słynnego jakegoś ...... yyyyyy ..... faceta... : Kazimierza III Małego. Banknot był bardzo mało używany więc jest w bardzo dobrym stanie. Jak do tej pory tylko raz mi się zawiesił w chwili gdy go zamykałem do szafki .... nagle jakoś dziwnie na mnie spojrzał, ale przeprosiłem szybiciutko i już jest zgoda. Naprawde Polecam !!!!!!!! Wszelkie pytania proszę kierować pod numer gg: XXX. Dla zainteresowanych posiadam również na sprzedaż unikatową skórke od mandarynki którą przed laty jadł Kazimierz III Mały ale nie zdążył wyrzucić skórek do kosza bo musiał iść się załatwić. Pozdrawiam !!!!!!!!!!!!! Zaczynam licytacje od 50 zł (myśle że to solidna kwota). Zastrzegam sobie prawo zakończenia aukcji przed czasem !!