czwartek, września 28, 2006

Bardzo prosze utorzsamic to do siebie.

zasieg niani wynosi nawet do 300 metrow bynajmniej tak wyczytalem na pudelku (...) Wszystko widać na zdjęciach. Bynajmniej starałem się wszystko na nich oddać.
dostałem a juz zwotpiłem wszystko w pozo dziś doatałe narazie ładyje
Dla kijentów służymy fochowymi radami
PIEKNA SEKSOWNA DOSKONALA GATUNKOWO , OZDOBIONA MINI FALBANKAMI SWIETNA NA WYJSCIE STANOWI POLACZENIE DOBREGO FUSTU Z ELEGANCJA I TRENDY POLECAM BIUST 124 DLUGOSC 62 CM
BRAK METKI PRZY PRODUKCIE NIE SWIADCZY O TYM,ZE BYL UZYWANY,ALE SWIADCZY O TYM,ZE JEST PANI AMEBA.PROSZE SIE OGARNAC I NIE SZUKAC CH..A DO D..Y

6 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

POLECAM BIUST 124 DLUGOSC 62 CM - całe szczęście, że ja takiego biustu nie mam :>. Ale z drugiej strony ciekawa jestem, jak on wygląda ;)

czwartek, września 28, 2006 10:16:00 PM  
Blogger Toru Ogiwara said...

W ostatnim widać, że ktoś komuś podpadł ;)

sobota, września 30, 2006 3:54:00 PM  
Anonymous Anonimowy said...

Uważam, że powinny być linki do aukcji.

poniedziałek, października 02, 2006 12:46:00 PM  
Blogger Porfiria said...

A ja uwazam, że nie powinno być.

poniedziałek, października 02, 2006 12:52:00 PM  
Anonymous Anonimowy said...

Ah, to wspaniałe słowo "bynajmniej". Kocham je, bynajmniej staram się:P

czwartek, października 05, 2006 1:07:00 PM  
Blogger Alex44 said...

służymy fochowymi radami

Proszę bardzo - chcesz strzelać fochy ? Doradzimy co i jak :)

poniedziałek, stycznia 19, 2009 12:25:00 AM  

Prześlij komentarz

<< Home