czwartek, września 21, 2006

jak zrobić krudki filmik na aukcji

MONITOR JEST USZKODZONY ale ma ładny wyglont i ma wysokie parametry !!!
Kto juz u mnie Brylanty kupywal wie ze zdjecia nic nie znacza
Sprzedaje ja po kosztach ,poniewaz kosztowala mnie 160zl plus przesylka. Jak ja kupywalem ,to sprzedajacy mnie oszukal ,bo mialala pasowac idealnie do octavii. A trzeba ta ramkie przelozyc. Wiec sprzedaje dalej.
TELFON MA JEDNĄ WADE powtarzam nie posaida mikrofonu który kosztuje 6.90 przy rozmowie wszystko słysze kto co mówi ale osba druga mnie nie ma mikrofon został wyjęty ponieaz sie zepsuł nie mam zamiru kupywac nowego...Telefon jest idelany jak widac na foto
Zajebisty film w którym jest pełno dup ma polski dablnng.
Na sprzedaż idzie mój ukochany wysłóżony tool... Sprzedaje go ponieważ ma defekt... ułamało się ostrze... nóż... w koplecie oryginalny pokrowiec skózany, troszke poprzycierany... A tak pozatym to potrzebuje piniążków:(
Oczka wyglądają bardzo ładnie, są trwałe,nie osypują się - czego bardzo nie lubie.

1 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

a co to jest dablnng ? ;)

czwartek, kwietnia 30, 2009 3:22:00 PM  

Prześlij komentarz

<< Home