czwartek, października 12, 2006

Gościu, zajrzyj na moją stronę "O mnie", a poczytaj sobie

Jestem "przelotowym" kontrachentem, chociaz obowiązują u mnei pewne zasady. Oto one po pierwsze LOJALNOŚĆ Jeżeli masz zamiar robic ze mną czarne interesy to lepiej nie rób ich wogóle. Lubie kontrachentów, którzy wiedzxa czego chcą i wiedza czego ja chce. Jeżeli zadaje pytanie sprzedającemu, to żądam również konkretnej odpowiedzi na nie, nie rozgadywać sie i nie owijać w bawełne. po drugie KOMENTARZE Nie wiem dlaczego, ale jakoś niezbyt każdemu wierze. Wole jak ktoś mi wytawi komentarz pierwszy, ale jeżeli sytuacja tego wymaga no to potrafie sie dogadać. Prosze swoich potencjalnych kontrachentów-użytkowników allegro żeby nie przedłużali tego procederu. Kupiłeś, dostałeś, wystaw komentarz... po trzecie PRZESYŁKA Drodzy państwo...ja nie oszukuje.
Witam nazywam się Zenon Kowalski. Staram się być uczciwy na allegro i jak najbardziej dogodzić moim klijętom lub sprzedawcą.
Okrzyczała Cię mama? Bo spódniczka za krótka?
Facet Ci rzekł "Jak Ty wyglądasz" ? Daj mu na piwo a sama pisz do mnie!:) Coś wymyślimy!
Chcesz inny fason lub model?
Pisz do mnie a Ci pomogę! Jestem super chłopczyk:)
To jest jedyna i niepowtarzalna stronka Ziemowita Nowaka jeszcze w budowie.
Mam na imię Anita. Posiadam bardzo ladnie wypracowane pismo. Interesuję się gotowaniem. Bardzo lubię czytać ksiażki, chodować kwiatki, począwszy od kaktusów a skończywszy na żąkilach.
[Imiona i nazwiska zmieniono w celu ukrycia personaliów zainteresowanych]

3 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

E tam nazwiska, jednego esesa po charakterze pisma rozpoznałam od razu ;)
Imka

piątek, października 13, 2006 11:02:00 AM  
Anonymous Anonimowy said...

No proszę, jaki zdolny ten Ziemowit - jeszcze w budowie, a już ma stronkę, no no ;)

piątek, października 13, 2006 8:26:00 PM  
Blogger Paulina said...

Ja też uwielbiam chodować żąkile!

niedziela, listopada 05, 2006 11:24:00 AM  

Prześlij komentarz

<< Home