wtorek, października 24, 2006

Magiczna plastelina

Aukcja, którą podesłał "LT", jest przerażająca. Całkiem świetnie czyta się opis, aż do momentu, gdy:

"Jeżeli przypadkiem zdarzy się że połkniecie Państwo jej niewielką ilość, nie musicie się obawiać, już za kilka dni będziecie mogli się nią powtórnie bawić."

Po tym reszta opisu jest już urocza:

"Będzie Pan(i) gwiazdą w swoim biurze :-) To gwarantujemy! Wasi współpracownicy prawdopodobnie będą się starać ukraść plastelinę z Waszego stołu.

Magiczna plastelina w Państwa dłoniach przyczyni się do wzbudzenia wielkiej i niekontrolowanej zazdrości.

Zapewne wszyscy będą się starać z Wami zaprzyjaźnić i spróbują wyprosić porcję plasteliny z Państwa zasobów dla siebie.

A Wy będziecie musieli zamówić kolejną Magiczną plastelinę, aby zadowolić siebie i swych współpracowników.
"

3 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

Oj, a ja chciałabym taką plastelinę :P

piątek, października 27, 2006 7:48:00 AM  
Anonymous Anonimowy said...

Jak chcesz pobawić się tym, co wychodzi po połknięciu czegoś, to droga wolna, znajdziesz na Allegro...

piątek, października 27, 2006 8:28:00 AM  
Anonymous Anonimowy said...

Usiłowałem to przeczytać na głos trzy razy i za każdym razem płakałem ze śmiechu jak dochodziłem do kradzieży. Gdy wreszcie udało mi się dokończyć, to moje dziewczę również buchnęło głośnym płaczem :D Straciłem głos.

wtorek, grudnia 05, 2006 2:18:00 AM  

Prześlij komentarz

<< Home