sobota, stycznia 20, 2007

KASIARZ UMYSŁOW 2

Półbuty ze skóry ala wężowej
Strój można powiedzieć że jest NOWY, raz załorzony!!!
Bardzo arogancki i źle wychowany Allegrowicz. Obraził mnie swoimi mailami. Próbował mnie poderwać ten stary Playboy. Pisał mi o swoich jędrnych pośladkach, nazywał Słoneczkiem i proponował przyjazd osobisty. Z ludźmi, którzy mnie obrażają nie będę robiła interesów. Dla zainteresowanych lub zainteresowanej (żona?) zachowałam maile, które na życzenie mogę przesłać. Agnieszka.
Witam na mojej stronie aukcyjnej. Właśnie rozpoczynam sprzedaż książek jedna z nich nosi tytuł ... autorką tej książki jest ..., gatunek książki to Kryminał. Aukcje rozpoczynam od 1zł bez ceny minalnej.
[Z pozdrowieniami dla Antenki :-)]

1 Comments:

Blogger Unknown said...

Zaglądam tu często i nie raz poryczałam się jak freta.

Acz z drugiej strony widząc takie błędy też mi się chce płakać...

Sumując dywanik mokry od łez.

środa, stycznia 24, 2007 8:21:00 AM  

Prześlij komentarz

<< Home