wtorek, lipca 17, 2007

pieniadze zostaly uregulowane

mam na sprzedaz wspaniala firmowa loduwke z zamrazalnikiem firmy liebherr jest to firma ktura specjalizuje sie w hlodnictwie
pszy zakupe wienkszej zanizam cene to dotyczy klijetów ktuzy maja sklepy itp wystawima rachunki i gwarancje !!!!!
pieczotka z datom
niema zadnej rysy bes kitu ja nie jestem znuw taki mam nuwki i nie poczebuje
Rozmiar 26, dł wkładkiprawie 16 cm na stupkę max 15,5 cm
Mam okazję zaoferować doskonałe do codziennego użytkowania i nie tylko śliwkowe zamszowe buciki [jak nie śliwkowe, to jakie?]
proszę przed kupnem spytacz o stan bateri czy som na stanie...
W przypadku gdy cos nie pasuje prosze mnie powiadomic a nie ( siedziec cicho i wystawic z partyzanta negatyw ) ja nie jestem JASNOWIDZEM niewiem czy wszystko GRA

5 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

Ludzka pomysłowość jest nieograniczona ;D... ech... profesor Miodek dostałby pewnie zawału ;)...

środa, lipca 18, 2007 2:47:00 PM  
Anonymous Anonimowy said...

Napierwej przyczytałem "pieSZczotka z datom" co zaintrygowało mnie niezmiernie.

Trochę zmartwiałem zauważywszy swoją pomyłkę (toć to "pieczotki" były), bo w końcu "bes kitu ja nie jestem znuw taki mam nuwki i nie poczebuje".

Ale cóż, ani partyzantem (chowającym się po lasach i wysadzającym negatywów [tych diabołów czornych]) ani JASNOWIDZEM jakowym nie jestem - kupiłem...

(-;

Sorry za przydługi komentarz, ale nie udało mi się powstrzymać, przed katarem słownym na widok tego zlepka ludzkiej pomysłowości.

Sil.

piątek, lipca 20, 2007 12:10:00 AM  
Blogger Bisette said...

umarłam z tego "z partyzanta"

piątek, lipca 20, 2007 11:23:00 PM  
Anonymous Anonimowy said...

"negatyz z partyzanta" hahaha

piątek, sierpnia 10, 2007 5:37:00 PM  
Blogger Alex44 said...

pszy zakupe wienkszej

Może ja zboczony jestem, ale to mi się skojarzyło z komendami wydawanymi przy zatwardzeniu i po przetłumaczeniu na nasze brzmiałoby:
przyj mocniej na tę kupę...

niedziela, stycznia 18, 2009 10:06:00 PM  

Prześlij komentarz

<< Home