sobota, grudnia 01, 2007

Odzieżówka

PRZEDMIOTEM AUKCJI SĄ ŚLICZNE BIODRÓWKI, RURKI. IDEALNIE OPINAJĄ SERWETKE!
LACOSTE - ciepła opaska na uszy z krokodylem
srebrne sandałki o rozmiarze 39 . bardzo ładnie sie prezentuja do spudniczki a tagrze do spodni , i rybaczek
posiada oczywiscie kaptur oraz wywieczniki pod pachami na zamek
PUCHATA ŚMIETANKA! SKRZĄCE REFLEKSY!!! CIEPLUTKA, MIĘSISTA DZIANINKA!!
WDZIANKO O WDZIĘCZNIE ROZSZERZAJĄCEJ SIĘ LINI, FRYWOLNY AŻUR I BAJERANCKI KAPTUR!!!
ZAPINANE NA TRZY DUŻE DZIANINOWE GUZIKI!!
DZIANINKA Z PARTIAMI WYKONANYMI Z PUCHATEJ WEŁENKI, SKRZĄCEJ SIE JAK ŚWIEŻY ŚNIEG!!!
ZIMOWY RARYTASIK!!!

Etykiety: , , ,

4 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

Matkojedyna! Wywieczniki - to coś, o czym marzy każdy teolog, żeby coś wreszcie było na wieczność... To przecież coś jak Odpust Wieczny, albo inne perpetum mobile!
jasza

sobota, grudnia 01, 2007 11:48:00 PM  
Anonymous Anonimowy said...

Hmm, chciałem znaleźć aukcję z sandałkami, więc w opcji "szukać" wpisałem "tagrze". Sandałków nie znalazłem, ale za to wyrzuciło 40 innych aukcji... przerażające.

poniedziałek, grudnia 03, 2007 7:51:00 AM  
Anonymous Anonimowy said...

respekt za opinanie serwetki i uszy z krokodylem.

poniedziałek, grudnia 03, 2007 11:49:00 AM  
Blogger Unknown said...

A ja mam krokodyla na jednym uchu - nie wierzycie ???

wtorek, sierpnia 05, 2008 12:04:00 AM  

Prześlij komentarz

<< Home