środa, czerwca 10, 2009

Ja też nie lubię prasować

Opis aukcji mnie bardzo ujął. Jakby nie mój rozmiar, to bym brała w ciemno:
przedmiotem mojej aukcji są spodnie Promod rozmiar 40 koloru kosci sloniowej lub ecru lub kremowy ale bardziej bialy. spodnie sa bardzo piekne aczklwiek na zdjeciu calkiem pogniecione gdyz trzeba je prasowac. no a ja bardzo prasowania nie cierpie wiec ja i te spodnie nie jestesmy sobie przeznaczeni. spodnie sa uzywane, zalozylam je kilka razy a potem zimowaly w szafie i chyba czekalam az same sie wyprasuja po praniu ale jak widac nie zrobily tego. no ale oznaka ich uzytkowania jest lekkie przetarcie na wewnetrznej stronie na samym dole prawej albo lewej nogawki przy zakladce. bo spodnie maja zakladki. no a to przetarcie moze widac na zdjeciu a jak nie widac to onim pisze. w kazdym razie jest bardzo male, calkiem mini. poza tym spodnie sa bardzo ladne, maja fajne oryginalne zapiecie ktore prezentuje zdjecie ponizej. aha, i wcale nie wiem czy sa jeansowe ale najbardziej mi to przypomina jeans, tak, w sumie to moze byc jeans ale nie bede bronic tej tezy jak niepodleglosci. aha i spodnie sa dzwonami. AHA ZASTRZEGAM ZE SPODNI NIE WYPRASUJE PRZED WYSLANIEM BO UMRE. MOGE ZA TO PRZYOZDOBIC PACZKE KWIATKAMI ALBO SERDUSZKAMI (na wyrazne zyczenie)
Przesłała nyna.

Etykiety: , ,

6 Comments:

Anonymous kenna_s said...

Słodkie. :)

środa, czerwca 10, 2009 2:40:00 PM  
Anonymous amistad said...

umrze? to ciekawe, jeszcze nie widziałam, żeby ktoś umarł od prasowania...

jakże oni nadużywają słów - masakra, szok, umrę... - jakbyśmy żyli w stanie wojny domowej i trupy poniewierały się po ulicach

środa, czerwca 10, 2009 4:05:00 PM  
Anonymous Mrt said...

Przeczytanie tego tekstu, który pozbawiony jest jakiejkolwiek logiki, interpunkcji itp. było koszmarem. Ale przynajmniej serduszka narysuje...

środa, czerwca 10, 2009 7:57:00 PM  
Anonymous Anonimowy said...

słodko! kwiatuszki :D

piątek, czerwca 19, 2009 10:14:00 PM  
Blogger Nika said...

Piękna rzecz! Po prostu cudna! Szczera i prosta do bólu!

poniedziałek, czerwca 22, 2009 9:52:00 PM  
Blogger ekomania said...

chetnie bym kupiła te spodnie ( dla serduszek na wyrazne zyczenie). Styl bomba, kto nie czytal ten trąba.

wtorek, czerwca 30, 2009 1:24:00 PM  

Prześlij komentarz

<< Home