sobota, października 28, 2006

skromna lecz ekstrawagandzka suknia slubna

Jest on w bardzo fajnym kolorku pasujacym bladynkom jak i brynetkom przwiazywamny pasekiem zapinany na guziczki !
tuner był uzywany gdy jeszcze slonce swiecilo bez problemu, ostatnio gdy go włączalam nie było sygnału .najprawdopodobniej wiatr przestawil mi antene,ale tego nie sprawdziłam wiec sprzedaje jako uszkodzony.koszty sciagniecia instalatora przewyzsza wartosc tunera a i tak nie ma nic ciekawego do ogladania
Każdy kwadrat ma zamykane wieczko w kształcie kwadratu z robione z prawdziwego drewna (jeśli dasz do noska, zapach drewna mhmm)
PŁASZCZYK MOTHECARE OCIEPLANY WATOLINKĄ + POTRZEWKA
mam starom astre na gaz 16 pojemnosc hatbag od kilku dni swieci mi kontrolka od komputera niewiem od czego morze ktos mi powie [z cafe Allegro]