poniedziałek, listopada 13, 2006

Przydatne Przydawki - specjalnie dla I.

SUPER KREMOWA Z UK - DLA PUSZYSTEJ W PASKI
kurteczka dla dziewczynki z falbanką
ELEGANCKIE SPODENKI DLA DZIEWCZYNKI Z BODYM
JASNE JEANSY DLA DZIEWCZYNKI Z HAFTEM
NOWA KURTKA ZIMOWA dla dziewczynki z Anglii !!!
SPODNIE DLA DZIEWCZYNKI Z USA [wszystkie dzieci nasze są, Basia, Majkel, Małgosia, Dżon]
SUPER KOZAKI DLA DZIEWCZYNKI W IDEALNYM STANIE [mało używanej]
PIĘKNE ANIOŁKI DLA DZIEWCZYNKI Z PEREŁKĄ na sztyft
buciki dla dziewczynki w kolorze różu [chyba że się przybrudzi]
SUPER NOWY KOMPLECIK DLA DZIEWCZYNKI W MISIE
ŁAWECZKA DLA DZIECKA W STYLU SECESYJNYM

4 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

Cudeńka :) To ja już nie muszę robić aktualizacji! :))
I.

wtorek, listopada 14, 2006 4:12:00 PM  
Anonymous Anonimowy said...

Ani mi sie waż nie robić aktualizacj!!! Ludzie czekają!

wtorek, listopada 14, 2006 11:02:00 PM  
Blogger Porfiria said...

Żadne takie. Aktualizacja MA BYĆ. Jeszcze w tym roku.

środa, listopada 15, 2006 9:21:00 PM  
Anonymous Anonimowy said...

Licząc na Twoje poczucie humoru, mam nadzieję, że chociaż raz zaszczycisz mnie swoją obecnością.

Nie ukrywam, że Twoja i inne strony w Twoich linkach były dla mnie inspiracją. Co do błędów, które sam popełniam, to przeważnie przecinki, nie, w tym, miejscu, ale, staram, się, uważać:)

Strona moja to wyłącznie "kwiatki" z portalu gejowo.pl, czyli najbardziej dziwne, niepowtarzalne, śmieszne anonse towarzyskie, z moim skronym komentarzem.

Pomysł świeży. Sądzę, że nikt przede mną nie rzucił się na materię ogłoszeń gejowskich z przymrużeniem oka...

Pozdrawiam,
Poszukiwany

sobota, listopada 18, 2006 4:36:00 PM  

Prześlij komentarz

<< Home