środa, marca 28, 2007

DO SPRZEDANIA MAM UROCZO MOKASYNKI !

na szyji,gołe plecy,w tyle wpuszczona gumka która sprawia że topik sie nie ssuwa
Materiał: seans lekko rozciągliwy
Co prawda jest wyprana, ale nie ma śladów użytkowania.
Sprzedałem kilka kompów już i klijeci są zadowoleni
CHCESZ (...) PRZYPRAWIĆ O PAPLITACJE SERCA SWOJE BABCIE I SPRAWIĆ BY WSZYSTKIM FACETOM KTÓRZY CIE ZOBACZĄ SZYBCIEJ ZABIŁO SERCE :) :) :) ? TO DOBRZE TRAFIŁAŚ I NIE SZUKAJ WIĘCEJ..!!!!!!!!!!!!!!
kierownica wielofunkcyjna na biórko na przyssawki z pedalami
Za pobraniem wysyłam jedynie urzytkownikom z przynajmniej 10-cioma Pozytywami na koncie
Jeśli spodnie okarzą się za małe lub za duże, istnieje możliwość wymiany na inne

4 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

"Materiał: seans lekko rozciągliwy"

A jak bardzo się może rozciągnąć, bo pół godzinki może jakoś wynajdę ;)

czwartek, marca 29, 2007 1:27:00 AM  
Anonymous Anonimowy said...

Dawno się tak nie śmiałam :D
Dzięki za poprawę humoru,
fajny pomysł na bloga :-)

czwartek, marca 29, 2007 3:37:00 PM  
Anonymous Anonimowy said...

http://allegro.pl/item180848596_akumulatorki_duracell_supreme_aa_oraz_aaa_op_4_szt.html

sobota, kwietnia 07, 2007 10:46:00 PM  
Blogger Snilo_mi_sie_ze said...

Seans mam lekko rozciągliwy jak oglądam telenowele portugalsko-brazylijskie.

Więc sobie to sprawię do kompletu.

A co! Se będę żałować?

środa, kwietnia 11, 2007 12:04:00 PM  

Prześlij komentarz

<< Home