środa, marca 14, 2007

JEST PO PIERWSZE PRAKTYCZNY - BO NIEBRUDLIWY

Zdjęcie które zamieściłem nieodzwierciedla połysku tej że koli
Klient mój Pan- badziewia nie dostanie :D
[bluzka] błekitnsa zakladna na szyje z brokatem
biala na ramiaczkach z golymi plecami na gumkach
Białe sexy spodnie z roztrzakami az pod uda
Bezowa bluza na zapinanie bardzo efektowna
Jasno Jensowa spodnica z rozwalakmi na bokach uwodzicielska
PROSZE UWAŻAĆ ZA PODRUBKI BLUETOOTH CRS v2.0 +EDR SĄ ONE OFEROWANE W NIŻSZYCH CENACH ALE NIE DORÓWNUJĄ OSIĄGĄ I PARAMETRĄ ! ! ! U MNIE KUPISZ ORGINAŁ ! ! !
ogromna Moc Patrząc Na Inne Wzmacniacze , Nie doraztaja Do Pięt Temu O To Wzmacniaczowi!)
UNIKALNY ZEGAREK W KOLŻE ZŁOTA BEZ NIKLU.
NIESTETY JA NIE MAM SZCZĘŚCI BO DO ZEGARKÓW ZAWSZE ZGUBIE.MOŻE TOGIE PRZYNIESIE SZCZĘŚCIE. ZAPAKOWANY W EFEKTOWNE ETUJ MOŻE BYĆ JAKO PRZĘT.

2 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

Dlaczego ja nie mam pleców na gumkach :( - bym sobie bluzeczkę kupiła, a tak....
albo chociaż brokatową szyję mieć powinnam ;)

środa, marca 14, 2007 8:43:00 PM  
Anonymous Anonimowy said...

Nie dorównują osiągą i parametą, no no... To trzeba klientą i allegrowiczą uświadomić.

czwartek, marca 15, 2007 9:58:00 AM  

Prześlij komentarz

<< Home