czwartek, marca 01, 2007

to co widac

Mam do sprzedania kultowy serial Skazany na smierc z Pricem Break.
Witam na mojej aukcji pięknego węża(samiczka) Wąż ma dł.gdzieś koło metra a może nawet więcej. Bez obaw można brać na ręce.Najpierw złapie swoją ofiare potem ją udusi a na końcu połyka w całości. w razie jakiś pytań spróbuje na nie odpowiedzieć. [chyba że wąż sprzedającego wcześniej zeżre]
ZinciDermTRĄDZIK.WYPRYSKI 100%WYSYŁKA ZA DARMO [komu trądzik, komu?]
długość od szyji do kroku - 72 cm
Wszystkie wymiary zostały podane bez naciągania.
Bransoletka dla księżniczki w żebraczej cenie
Witam przedmiotem mojej ałkcji jest nietypowa żecz, som to natomiast dwie BILLE BILARDOWE o wdziecznych numerach 8 i 4. Usemka jest koloru czarnego a czwurka fioletowego,majom znaki używania drobne ryski, pochodzenie Bill (pamiontka z wakacij 2000r).Zdiecia robione komurkom nie odajom uroku ktury jest zawary w BILLACH
Śliczne Rurki Retro Ze Skóry Do Kozaczków [co to jest "skóra do kozaczków"?]
Ze względu na koszty nie robię zwrotów.
haft puszczony również z boku sukienki z dopinanym kwiatem eustachy [czy Eustacha o tym wiedziała?]
WIKLINOWA BUDKA MOŻE POSŁUŻYĆ NIE TYLKO DLA KOTKA LUB PIESKA ALE TAGŻE DLA INNYCH ZWIERZĄTEK. WYSTAWIONY PRZEZEMNIE PRZEDMIOT JEST JEDYNYM NIE POWTARZALNY NA PEWNO NIE SPOTKASZ GO NA INNYCH AUKCIACH TO BARDZO MAŁE WYMIARY CZYNIĄ TĄ małą BUTKE TAK WYJOTKOWĄ.
Ta aukcja w tej kategorii jest tylko informacyja
witam do tej pory jeszcze nie dostałam zadnej paczki przedziesz to juz długo trwa
NAJMODNIEJSZA TEGO SEZONU USZATKA - PILOTKA MIĘKKI KRÓLIK W CENTKI

8 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

Ale usemkę i czwurkę to już sobie sama wymysliłaś ;-P
Imka

piątek, marca 02, 2007 11:30:00 AM  
Anonymous Anonimowy said...

Pozwolę sobie wkleić jeden z opisow aukcji Kobiety z Klasą (przerzuciła się na inny asortyment!)
polecam fax chyba sprawny nie znam sie na tym ale pochodzi z likwidacji hurtowni ...coś się włancza...coś działa ale ja zupełnie się nie znam stan na moje oko wizualnie dobry firmy Panasonick wiem ze sporo nowy kosztuje mnie poproszono by wystawic od kwoty 29.90.polecam

piątek, marca 02, 2007 1:27:00 PM  
Blogger Porfiria said...

Słowo harcerza, tak dostałam ;-)

piątek, marca 02, 2007 8:59:00 PM  
Anonymous Anonimowy said...

A Bille mi się kojarzą z Tokio hotel. One są może z podobizną wokalistki? :D

piątek, marca 02, 2007 9:07:00 PM  
Anonymous Anonimowy said...

w kwestii formalnej, to łatwo można odnaleźć całe pokłady takich wykwitów, wystarczy zapodać odpowiednią frazę w wyszukiwarce
przykłady poniżej:
szyji
stujka
wacha*
wiatruwka
żadko

pozdrawiam,
Henryk K.

wtorek, marca 06, 2007 3:57:00 PM  
Anonymous Anonimowy said...

A czy na tym filmie jest autograf Price'a Break'a? ;)

wtorek, marca 06, 2007 9:59:00 PM  
Anonymous Anonimowy said...

Popłakałam się chrumkocząc w dziwny sposób........

Obudziłam dom....

No wielkie Ci dzięki, naprawdę.

wtorek, marca 06, 2007 11:38:00 PM  
Anonymous Anonimowy said...

"Wąż ma dł.gdzieś koło metra a może nawet więcej. Bez obaw można brać na ręce.Najpierw złapie swoją ofiare potem ją udusi a na końcu połyka w całości. w razie jakiś pytań spróbuje na nie odpowiedzieć." - z tego wynika, że to WĄŻ spróbujE (a nie ja spróbujĘ) odpowiedzieć na pytania :)))) Ciekawe tylko czy odpowiedź uzyskuje się przed czy po uduszeniu ofiary :)))

wtorek, lutego 03, 2009 12:10:00 PM  

Prześlij komentarz

<< Home