środa, stycznia 23, 2008

owczarek niemiecki krudkowlosy

sprzedam czułenka czerwone w ciapki jak na foto
MA WSZYTE CAłKOWICIE NOWą POTRZEWKę
Mam do zaoferowania sukienke z wycieciami po bokach ktora wiaze sie na szyi i plecach jest jedyna w swoim rodzaju do tego jest opruszona brokatem
MEGA HIT!KĘPKI RZĘS DO ZAGESTRZANIA
POSIADAM DURZO SILIKONUW DO TELEFONUW STARSZYH I MŁODSZYH
wateriał wspaniale dolegający do ciała
Uwaga właścicielem tego zdjęcia jest XXX tylko je użyczyłam w celu wykazania zakupionych spodni
cotu duzo pisac telefon wygląda jak nuwka sami widzice
NIEPISALEM CO ON TAM POSIADA BO SAM NIEWIEM MA WSZYSTKO CO KARDY SONY K 510 I
4 angielkie kasety 3 fulmy i kncert
na mojej aukcji do sprzedania mam półbuty męskie firmy REDŁAPE , original UK.

Etykiety: , , , ,

9 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

znowu jakaś łapa, tym razem czerwona...

jasza! piszemy horror!

środa, stycznia 23, 2008 11:04:00 PM  
Anonymous Anonimowy said...

"4 angielkie kasety 3 fulmy i kncert"
nie wiem dlaczego, ale pierwsze moje skojarzenie to policjant z "Allo, allo" :D

czwartek, stycznia 24, 2008 6:03:00 AM  
Anonymous Anonimowy said...

poczekaj, Amistad chwileczkę, muszę się najpierw pozbierać ze śmiechu :D

czwartek, stycznia 24, 2008 9:05:00 AM  
Blogger T. said...

ja lubię kasety i kncerty zespołu Mano Negra, ale to Czarna Łapa, nie czerwona.

--> madziaro
polucjent z "Allo, allo" nyzywał się Crabtree. :-)

czwartek, stycznia 24, 2008 9:27:00 AM  
Anonymous Anonimowy said...

największe wrażenie zrobiła oferta POSIADAM DURZO SILIKONUW DO TELEFONUW STARSZYH I MŁODSZYH.
Po chwili pada figlarne stwierdzenie : "cotu duzo pisac telefon wygląda jak nuwka sami widzice" - No nie dziwię się, pewnie silikonem coś mu powiększył, a my możemy tylko się domyślać co...

W dziedzinie zoologii też nie pachnie sztampą. Pojawił się owczarek niemiecki krudkowlosy. Te REDŁAPE są najbardziej absurdalne, dlatego nie szczekają hau- hau, tylko uk uk!

czwartek, stycznia 24, 2008 11:47:00 AM  
Anonymous Anonimowy said...

jasza - boski komentarz! :-D

czwartek, stycznia 24, 2008 7:48:00 PM  
Anonymous Anonimowy said...

polecam komentarze Jaszy na fotcepeel, zwłaszcza ten do grubej Krysi z motylkiem na bluzce

padłam!!!

sobota, stycznia 26, 2008 7:29:00 PM  
Blogger kura z biura said...

A zagęstrzanie to taka odpowiedź na oszczytka.

poniedziałek, lutego 04, 2008 2:09:00 PM  
Anonymous belbel said...

Kurczę, albo już jestem bardzo stara albo sama nie wiem. Za moich czasów mówiło się na to "piersi", bez względu na wiek, a tu mi teraz o jakichś telefonach piszą.

poniedziałek, lipca 27, 2009 9:23:00 PM  

Prześlij komentarz

<< Home