wtorek, lutego 19, 2008

Pochodzi z własnej chodowli.

Wyjontkowa suknia slubnia
Jednocęszcząwa. Rozmiar 42 z możliwoscą reguliacji gorsetu do rozmiaru 38. Na wzrost 160-170cm. Kolor biały wpadający w delikatnow błenkit. Na sukni są naszyte pękne lilji. Dodatki do sukni: długi rękawiczki i wieljowarstwowa chalka.
Peruka jest nowa raz założona. Kupiłam dla siostry, ale nie chce ją nosić.
Jesteś nieśmiały... ??? Nie masz odwagi powiedzieć Partnerce czego pragniesz... ??? Nie przechodzi Ci to przez język... ?? ?
mam do sprzedania bajke 101 dalmatyczykuw

Etykiety: ,

6 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

Dalmatyńczyki tę bajkę recytują unisono? Na 101 gardeł?
Czegoś takiego może pozazdrościć nawet Chór Aleksandrowa...

jasza

czwartek, lutego 21, 2008 11:34:00 AM  
Anonymous Anonimowy said...

Dodatki do sukni: długi rękawiczki i wieljowarstwowa chalka.
i słownik.

czwartek, lutego 21, 2008 4:45:00 PM  
Blogger kura z biura said...

Patrz, jaka podstępna, nie zapłaciła krawcowej i sukienkę z długami sprzedaje.

środa, marca 05, 2008 9:47:00 AM  
Anonymous Anonimowy said...

bardzo bym chciala wyrazic swoje ogromne niepocieszenie z nastepujacego powodu - troche zaniedbalas tego bloga i ma moim ulubionym dziale poswieconym kreatywnej ortografii pojawia sie coraz mniej postow. Widze ze cale swoje uczucie przenioslas na podrobkowo :( a mnie zal dupe sciska..

czwartek, marca 06, 2008 10:48:00 PM  
Blogger Porfiria said...

@anonimowy - blog Podróbkowo Wielkie prowadzi kto inny.

A zaniedbać - zaniedbałam. Niestety, doba nie jest z gumy.

piątek, marca 07, 2008 11:51:00 AM  
Anonymous Anonimowy said...

ja wim,ja rozumim,jo sie storom! i czekom no nostepny post! bo coz mi innego w zyciu zostaje. A za ,,fo-pa" z podrobkowym przepraszam.I w piers watla sie bije.

poniedziałek, marca 10, 2008 12:41:00 AM  

Prześlij komentarz

<< Home