czwartek, kwietnia 19, 2007

Przepraszam za jakość zdienć

OSZAŁAMIAJĄCO PIĘKNE DLA MĘszczyZN KTURZY CENIĄ SOBIE DOBRĄ MARKĘ I STYL..DLA LUDZI Z KLASĄ SPODNIE Z NAJWYSZEJ PUŁKI. PREZĘTUJE SIĘ na ciele elegancko dla KAŻDEGO PANA SPODNIE RACZEJ UNIWERSALNY ROZMIAR .
Jest możliwy odbiur osobisty i skonczenia ałkcji przed czasem
Sesecyjny zegar
DZIS MAM DO SPRZEDANIA REWELACYJNE PRZEPONY W 5 ROZMIARACH (...) PRZEPONY SĄ PODSTAWOWĄ ŻECZA DO ŁAPANIA DRAPIEŻNIKÓW OKOŃ CZY SZCZUPAK A NAWET SANDACZ
trzy przyżądy które nie wiem do czego sużą
AłKCJA NIE AKTUALNA !!!!! PROSZE NIE LICYTOWAć
KLATKE POSIADAŁEM OKOŁO DWÓCH MIESIĘCY, PONIEWAŻ URODZIŁA MI SIĘ CÓRECZKA I OKAZAŁO SIĘ ŻE JEST ALLERGIKIEM.
Kołnież , obwód pasa , oraz wykończenia rękawów są wykonane z czystej bawełny , z dodatkiem laikry które idealnie dopasowywóją się do sylwetki ciała.
6% bawełna, 4% elastan [a gdzie reszta?!]
Spodnie koloru rozbitego różu z szarym podszyte pięknym różowym materiałem
Pod szuja "serek" z tasiemkami do zwiaznia

5 Comments:

Blogger kura z biura said...

Rozmiar męski uniwersalny. Kolega A wykorzysta jako spodnie, a kolega B jako namiot z przedsionkiem.

czwartek, kwietnia 19, 2007 10:47:00 PM  
Blogger oshin said...

przepony, ałłłłłła, się uśmiałam (jak już zrozumiałam ;)

piątek, kwietnia 20, 2007 7:34:00 PM  
Blogger Brittabella said...

Poproszę jedną nową przeponę. Moja od ciągłego śmiania jest do wyrzucenia!

piątek, kwietnia 20, 2007 9:03:00 PM  
Anonymous Anonimowy said...

ja też jestem allergikiem...

sobota, kwietnia 21, 2007 12:08:00 PM  
Anonymous Anonimowy said...

No co, "Allegro" więc i "allergik" ;-)

sobota, kwietnia 28, 2007 3:00:00 PM  

Prześlij komentarz

<< Home