poniedziałek, kwietnia 09, 2007

ZNAMIENITY W SWOJEJ ORYGINALNOŚCI

prześliczna sukieneczke dla małej damy z jeansu
Jest to garnitur trzy rzędowy czyli marynarka, spodnie i kamizelka.
zapraszam do aukcji seksownej zielonej jak kończynka bluzeczki
polecam tego sprzedawcę towar bez zarzutu a przesyłki są bezpredensowo szybkie
MARKS&SPENCER-odcinany biust na lato [bardzo wygodne]
zapinana na 2 guziczki zodcinanym biustem
odcinana pod biustem z falbanka
Jest to najleprzy istniejący produkt na rynku, orginalny, nowy, fabrycznie pakowany
Przedmiotem licytacji jest łuska z polskiego hełbicy
MAM DO SPRZEDANIA STARĄ ROLNETKE
MIAŁEM ZDJĘCIA Z POKAZU MODY Z BARCELONY ALE NIESTETY SASOWAŁEM JEST TO NAJNOWSZA KOLEKCJA GARNITÓRÓW ŚLÓBNYCH W CHISZPANI
Tutti Frutti Kremowy żel do mycia figi
UŻYWANY PRZEZ KOBIETĘ KOLORU NIEBIESKO SIWEGO

7 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

hmmm, może bym sobie też odcięła biust na lato? Muszę się dobrze zastanowić ;)
Co jedno to lepsze :)

poniedziałek, kwietnia 09, 2007 10:01:00 PM  
Anonymous Anonimowy said...

Zielony jak kończynka. Bo przyjaciołom się UFO.

wtorek, kwietnia 10, 2007 10:42:00 PM  
Anonymous Anonimowy said...

O ludzie... tak, odcinanie biustu na lato może być faktycznie bardzo wygodne, no i warto kupić ten żel do mycia figi... na lato. Ratunku :)

środa, kwietnia 11, 2007 9:52:00 AM  
Blogger Snilo_mi_sie_ze said...

Tyż se odetnę biust.

A co mam sobie żałować!

Do tego dokupię łuskę z polskiego hełbicy i sobie przypnę w miejsce odcięcia.

środa, kwietnia 11, 2007 12:01:00 PM  
Blogger Brittabella said...

Ja sobie też na lato biust odetnę. W CHiszpanii będzie mi wygodniej. Tylko żebym potem nie stała się kobietą koloru niebiesko siwego :P

piątek, kwietnia 13, 2007 10:44:00 AM  
Anonymous Anonimowy said...

(...) Naszyjnik można fantazyjnie wiązać lub nosić go lużno. Po kilkukrotym złorzeniu może służyć za bransoletkę .

niedziela, kwietnia 15, 2007 8:59:00 AM  
Anonymous Anonimowy said...

nie ma mowy, nie obetnę sobie biustu na lato :D

czwartek, kwietnia 26, 2007 3:25:00 PM  

Prześlij komentarz

<< Home