wtorek, lipca 24, 2007

są zaopatrzone w specjalny silikom

BIały staniczek Z firmy TRIUMPH (...) Kolor ecru.
BLUZECZKA JEST JAK NOWA. ŚLICZNIE DOLEGA DO CIAŁA.
sliczny okazjonalny kombinezon
WITAM MAM DO SPRZEDANIA DUPE DO VW POLO
czapka rząłnieża Radzieckiego
Klatka dla ptaków używana po mojej papudze (nimfie) którą zgniotłem:( klatka jest w stanie bardzo dobrym tak jak widać na zdjęciach [w przeciwieństwie do papugi]
Po środku jest słczna kokartka.
Staniczek na fiżbinach
Sprzedam nową suknię ślubną - zaszłam w ciążę i musiałam uszyć inną..
NIE JEST TO BOWIEM ŻADEN CHIŃSKI COP JAK TE PREZENTOWANE NOWE BLUZECZKI Z PIĘKNA MODELKĄ, CO RAZ WYPIEŻESZ I SĄ DO WYŻUCENIA.
KIEROWNICA RAJDOWA RE-2213
Apollo w skład wchodzi
kierownica
pedała
zmiana biegów
wibracie
możliwość w pięcia do kompytera i pod pleja
kierownica jest prawie nowa jeszcze na gwaranci
licze na zaciętą licytacię

6 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

To ja się piszę na sam gratis (DUPĘ) do tego WV...

Ale i tak położyła mnie życiowość problemu pani, która zaszła w ciążę...

Choć "rząłnież" też jest ładny.

wtorek, lipca 24, 2007 9:21:00 PM  
Anonymous Anonimowy said...

Faktycznie, nie zauważyliście że już po pierwszym praniu piękne modelki są takie wymięte, zszarzałe, wstyd się pokazać z nimi na mieście, są tylko dobre po domu, do mycia okien czy podobnych czynności.
A autor ostatniego wpisu walczy o równouprawnienie- jest pedał, będzie też pedała. :-)

Kocham Twój blog, dzięki serdeczne.

wtorek, lipca 24, 2007 9:37:00 PM  
Blogger miki maus said...

same brylanty.
usmiałam się jak skunks.

piątek, lipca 27, 2007 12:49:00 PM  
Blogger kura z biura said...

Proponuję minutę ciszy na cześć zgniecionej papugi.

piątek, lipca 27, 2007 11:52:00 PM  
Anonymous Anonimowy said...

rząłnieża - PADŁEM

niedziela, lipca 29, 2007 11:39:00 AM  
Anonymous Anonimowy said...

leżę i kwiczę ze śmiechu, i tak za każdym razem, bo już tylko śmiech zostaje.
"rząłnieża" musiałam na głos przeczytać, bo nie wiedziałam co to znaczy :-)

środa, sierpnia 22, 2007 10:56:00 PM  

Prześlij komentarz

<< Home