sobota, sierpnia 25, 2007

Nieporozumienia komunikacyjne

ta kobieta to jakiś nieprawdopodobny ufoludek, odradzam jakichkolwiek kontaktów z tym paskudnym i odrażającym babskiem, negatyw od czegoś takiego to pozytyw, nie spotkałem sie z czyms równie bezczelnym, mój pies jest łagodniejszy.....
TEŃ ŚMIEĆ KUPIŁ GŁOŚNIKI PASYWNE KTÓRE NALEŻY POGŁOŚNIĆ POTENCJOMETREM W PROGRAMIE OPERACYJNYM KOMPUTERA, JEST WYJĄTKOWYM CHAMEM CZEGO DOWODZĄ MEILE, KTÓRE PRZESYŁAM DO ALLEGRO I Z PEWNOŚCIĄ ŚMIECIA USUNĄ,MÓJ JĘZYK DOSTOSOWAŁEM
jedna ładowarka była uszkodzona więc nie kłam! nikt nie nazwał cię chamem ale nawet gdyby tak się stało to jedyne co nam mógłbyś zarzucić to to że nazwalibyśmy rzecz po imieniu, jednak uznaliśmy że nie warto z czymś takim dyskutować
[...] powinien poddać się badaniom psychiatrycznym i nie piszę tego aby kogokolwiek obrazić ! prosze sobie wyobrazic że wydawał polecenia ROSKAZY !moim pracownikom co do daty, godziny oraz kosztów transportu, mam meile od niego zachowane

Etykiety: , ,

2 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

"Teraz możesz sama rewelacyjnie ozdobic paznokcie na każdą okazję.
Stwożyc niepowtażalne kolorowe wzorki dzięki żelą RENI-NAIL."


hehe:P

poniedziałek, sierpnia 27, 2007 5:00:00 PM  
Anonymous Anonimowy said...

pod negatywem:
Ksiazka opisana jako w dobrym stanie była cała żółta ze starosci - najwyraźniej ja i sprzedający inaczej rozumiemy dobry stan. Gdyby nie rok wydanie 1993 dałbym ja w prezencie jako kupiona w antykwariacie
[Odpowiedź z:pon 05 gru 2005 11:16:53 CET] Tak ciezko poprosic o zwrot pieniedzy, tylko od razu wystawiac negatywa, ksiazka byla zaznaczona jako uzywana, ma 13 lat, oczywistym faktem jest to ze strony z czasem zolkna, najwyrazniej allegro to nie miejsce dla ciebie moj ty platku rozy.

poniedziałek, sierpnia 27, 2007 6:42:00 PM  

Prześlij komentarz

<< Home